Synergon Integrator
Betűméret növeléseBetűméret csökkentése
Nyomtatás
Csoportmunka és portál

Prospektus magyar nyelven (.pdf - 352 kB)

A vállalati működés során az egyéni munkavégzés mellett egyre gyakrabban merülnek fel olyan feladatok, melyek megoldásában a munkatársak együttműködése szükséges. A piaci versenyben azok a vállalatok tudnak megerősödve helyt állni, melyek hatékonyabban tudják megoldani ezeket a feladatokat. A hatékony feladatmegoldáshoz a munkacsoportokon belüli zökkenőmentes együttműködésre van szükség annak érdekében, hogy a csapat valóban több legyen, mint az egyes résztvevők összessége.

Melyek azok a gyakori problémák, melyek megoldásra várnak ilyen esetekben? Az eredményes együttműködéshez elengedhetetlen a hatékony kommunikáció, valamint a munkavégzéshez szükséges releváns információk biztosítása a munkacsoport minden tagja számára. Ez különösen akkor okoz nehézséget, ha a munkacsoport tagjai időben és térben is távol vannak egymástól. Megfelelő informatikai támogatás hiányában ilyenkor megsokasodnak az e-mailben küldött dokumentumok, faxok, telefonhívások, így bizonyos idő elteltével a rengeteg e-mailből szinte képtelenség megtalálni egy adott dokumentum végleges, mindenki által elfogadott változatát. Ilyen helyzetben további problémát okozhat egy újonnan belépő kollegának információt átadni az adott projekt előzményeiről.

A munkavégzés támogatására leghatékonyabban a különböző csoportmunka portálok alkalmazhatóak, melyek egy egységes webes felületet nyújtanak a munkacsoport számára. Ezen a felületen gyűjthető össze minden olyan információ, mely az adott feladat elvégzéséhez szükséges, illetve ezen a felületen keresztül történik a munkavégzés és a csapaton belüli kommunikáció. A csoport webhelyen történik a dokumentumok szerkesztése, véleményezése, jóváhagyása, a munkatársak itt érhetnek el minden információt, az adott témához kapcsolódó tudásbázis cikkeket, dokumentációkat, linkgyűjteményt. A csoportmunka webhely támogatja a manapság népszerű együttműködési és információpublikálási funkciókat, mint a feladatok kiosztása és nyomon követése, fórumok, blog-ok, de ezen keresztül elérhetővé tehetők a különböző vállalati adatbázisokban (pl. vállalatirányítási vagy projektmenedzsment rendszerekben) tárolt adatok is. A csoportmunka portál termékek segítségével nagyvállalati környezetben is egyszerűen elérhetőek az egyre nagyobb teret hódító web 2.0 megoldások (mint például saját wiki-k, mellyekkel könnyen felépíthetőek különböző vállalati tudásközpontok, vagy az RSS, mely funkcióval naprakész információkat kaphatunk a portáltól). A különböző levelező és egyéb kommunikációs eszközök integrálása és a jelenlétérzékelés funkció pedig jelentősen elősegíti a hatékonyabb kommunikációt. Az SRI a fenti funkcionalitás legteljesebb támogatása érdekében ajánlja különféle termékeken alapuló megoldásait Ügyfelei részére.

MIÉRT A SYNERGON RENDSZERINTEGRÁTOR?

Egy csoportmunka megoldás bevezetése nem tekinthető kizárólag informatikai projektnek, hiszen gyökeresen felforgatja a munkatársak életét. A kollégáknak meg kell szokniuk például, hogy a saját gépen tárolt és e-mailben küldözgetett dokumentumok helyett egy webes csoportmunka területen, számos új funkció és munkamódszer használatával történik a munkavégzés.

Fentiek miatt fontos, hogy a csoportmunka megoldást olyan cég vezesse be, mely az informatikai problémák megoldásán túlmenően, kellő figyelmet fordít az általa előidézett szervezeti működésben végbemenő változásokra is.

 

A Synergon Rendszerintegrátor évek óta foglalkozik csoportmunka és projektmenedzsment megoldások bevezetésével. Felhalmozódott tapasztalataink felhasználásával kialakítottuk saját bevezetési módszertanunkat, mely a rendszer implementálásán túlmenően biztosítja annak beépülését a vállalati kultúrába és elősegíti, hogy a munkatársak mindennapi munkájának szerves részévé váljon.

Oldal tetejére
Kmop_banner_3.JPG

Megoldásainkról bővebb információt a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével és elküldésével kérhet.