Synergon Integrator
Magyar oldalak/Megoldások/Kommunikációs hálózatok/Homogén rendszermenedzsment megoldások
Betűméret növeléseBetűméret csökkentése
Nyomtatás
Homogén rendszermenedzsment megoldások

Az üzleti világ gyorsuló tempója és egyre növekvő elvárásai folyamatosan új típusú problémákat hoznak a felszínre, melyek az informatikai hálózatok üzemeltetői számára is növekvő kihívásokat jelentenek. A gyors technológiai váltások, az új típusú, összetett biztonsági fenyegetések, a folyamatos rendelkezésre állás iránti igény mind az állandó megfelelés kényszerét helyezi az informatikai kiszolgáló személyzetre. Így a nagyméretű, komplex informatikai hálózattal rendelkező vállalkozások, intézmények vagy távközlési szolgáltatók számára az üzemeltetés szempontjából elengedhetetlen a megfelelő rendelkezésre állás, illetve a szolgáltatási színvonal biztosításához a hálózati eszközök működésének, leterheltségének és forgalmi jellemzőinek folyamatos monitorozása. A begyűjtött jellemzők alapján a hálózati forgalom dinamikus irányítása, valamint a karbantartási tevékenységek ütemezése is alapvető fontosságú. A rendszerfelügyelet révén -a fellépő hibák gyors és időben történő felismerésén túl - a tényleges vagy várható meghibásodásoknak az egyes szolgáltatásokra, valamint a hálózaton futó alkalmazásokra kifejtett, illetve előrelátható hatásai is könnyen és egyszerűen áttekinthetők. Ez lehetővé teszi a karbantartási és hibaelhárítási tevékenységek ütemezését úgy, hogy a kritikus hibák kialakulásának esélyét minimálisra csökkentse, illetve bekövetkezésük esetén a hibaelhárításhoz szükséges időt a lehető legalacsonyabban tartsa.

A SYNERGON Integrator (SRI) rendszerfelügyelet megoldása az IBM Tivoli termékcsaládra épül, mely széles választékát biztosítja az infrastruktúra és szolgáltatásfelügyeleti funkcióknak. Az SRI szaktudásával és piaci tapasztalataival, illetve egyedi fejlesztésű kiegészítő alkalmazásaival gyártó független megoldást nyújt akár teljesen heterogén eszközökből felépülő hálózatok felügyeleti rendszerének kialakítására is; a legteljesebb mértékben kielégítve ezzel mind a távközlési szolgáltatók, mind a saját belső hálózatot üzemeltető szervezetek elvárásait.

Az IBM Tivoli termékcsalád jelentősége, hogy hatékony és költségkímélő megoldást nyújt a hálózatok és infrastrukturális elemek hibafelügyeletére. Az informatikai szabványoknak megfelelő, könnyen, rugalmasan és bármikor testre szabható kezelhető grafikus felhasználói felület, valamint a rendkívül gyors üzembehelyezés jelentős oktatási és üzemeltetési költségmegtakarítást jelent. Nem beszélve a gyorsabb hibafelismerésből és hibaelhárításból származó további megtakarításokról. A rendszer a következő előnyökkel rendelkezik:

  • a rendszer több mint egy hibakezelő alkalmazás, ezért az üzleti bevételek növekedését teszi lehetővé,

  • az üzleti és egyéb adatoknak az eseményekhez, riasztásokhoz való rendelhetősége,

  • az SLA monitorozási képesség,

  • a tetszés szerint alakítható korrelációs rendszer,

  • az eszkalációs lehetőségek,

  • a beérkezett riasztások, események üzleti hatásvizsgálata,

  • az egyéb, itt nem részletezett képességek lehetővé teszik az intézmények és a szolgáltatók számára, hogy a kommunikációs hálózatban fellépő hibaeseményekre, azok súlyának megfelelően gyorsan reagáljanak, csökkentve ezzel a leállási időt.

A leállási idő csökkentése lehetővé teszi az értéknövelt szolgáltatások nyújtását ügyfelek számára. Ilyen például az SLA szerződések megkötése és akár az SLA alakulásának ügyfél számára biztosított, valósidejű nyomon követhetősége.

További költségcsökkentés, megtakarítás és bizalomnövelés érhető el azáltal, hogy a rendszer emberi beavatkozás nélkül képes hibajegyeket megnyitni (a kiemelt ügyfeleket azonnal lehet értesíteni), és a hiba megszűntekor automatikusan lezárja a hibajegyet. A Tivoli rendszerek és a különböző hibajegykezelő rendszerek (Service Desk, Remedy, Clarify, stb.) között valósidejű kapcsolat teremthető.

Miért a SYNERGON INTEGRATOR (SRI)?

Miért az SRI-t válasszam?

  • A SYNERGON az elsők között kezdett el foglalkozni ezzel a területtel 2000-ben

  • Képzett és minősített szakembergárda

  • Többéves tapasztalat, referenciák

  • Átfogó piaci és technológia ismeretek

Milyen előnyöket nyújt a rendszerfelügyelet megoldás alkalmazása?

  • Hatékony és költségkímélő rendszerfelügyeletet, azaz

  • az infrastrukturális (hálózati, szerver, alkalmazás) eseményeket egy helyen gyűjti össze a rendszer, és ez gyors hibafelismerést, elhárítást tesz lehetővé, csökkentve a szolgáltatások kiesési idejét.

  • Magas szintű rendszer rendelkezésre állást biztosít.

  • A tényleges és várható meghibásodások egyes szolgáltatásokra kifejtett, illetve előrelátható hatásai egyszerűen áttekinthetők, és a kritikus hibák kialakulásának esélye minimálisra csökkenthető.

  • Minőségi hálózati szolgáltatásokat nyújt, azaz

  • az üzemeltető nemcsak a hálózati eszközeit, hanem a nyújtott szolgáltatások állapotát és rendelkezésre állását is valós időben mérni tudja, lehetővé téve az elvárt szint fenntartását.

Gyakran feltett KÉRDÉSEK

Miért érdemes az IBM Tivoli rendszereket választani a versenytársakkal szemben?

A Tivoli termékeknek nagyon gyors a megtérülése. A műszaki paraméterek, a moduláris felépítés és a rugalmasság mellett a legfontosabb, hogy rengeteg rögtön használatba vehető funkcióval rendelkeznek, vagyis az alkalmazás közvetlenül az installáció után már működőképes lehet. Nincs szükség a versenytársaknál megszokott több hónapos, akár egy évet is meghaladó fejlesztésekre. Szintén jelentős előny, hogy a rendszer nyílt, a testreszabás a felhasználó számára hozzáférhető és könnyen alkalmazható megoldásokkal valósítható meg. Nincs szükség költséges fejlesztőeszközökre, kiképzésre és hosszú ideig tartó fejlesztésekre.

Mennyi időbe kerül a bevezetés?

Az előzőekben foglaltak szerint a bevezetés rendkívül gyors. Az installálás után azonnal megjelennek és kezelhetők az események. Természetesen a felhasználó igénye szerinti testreszabás további időt vehet igénybe a feladat nagyságától függően. A rendszer felépítéséből következik, hogy a testreszabás a normális működés közben tovább folytatható. Sok esetben bizonyos igények csak az üzemszerű használat során merülnek fel. A rendszer előnye, hogy ezeket az igényeket nagyon gyorsan, a működés mellett meg lehet valósítani.

Milyen a megbízhatósága?

A kritikus IBM Tivoli rendszerelemek hibamentes (fürtözési képesség) üzemmóddal rendelkeznek. A rendszer automatikusan átvált a tartalék komponens használatára az elsődleges komponens kiesése esetén. A tartalék komponens melegtartaléknak tekinthető, mert normális működéskor teljesen szinkronban van az elsődleges komponenssel. Az adattartalom azonos.

Milyen a megtérülése?

A termék gyors megtérüléssel rendelkezik. Ezt a rendkívül gyors üzembehelyezés, a könnyű használat, a költséges programozáson alapuló fejlesztés szükségtelensége, a nagyfokú automatizálás következtében a hálózati kiesési idő lecsökkentése és egyéb jellemzők eredményezik.

SYNERGON csoport főbb REFERENCIÁI

Magyar Telekom Nyrt.

Invitel Távközlési Zrt.

Budapest Bank

Oldal tetejére
Kapcsolódó szakértői hírek

Megoldásainkról bővebb információt a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével és elküldésével kérhet.