Synergon Integrator
Magyar oldalak/Megoldások/Informatikai outsourcing, támogatás
Betűméret növeléseBetűméret csökkentése
Nyomtatás
INFORMATIKAI OUTSOURCING

Felügyeleti szolgáltatások

Napjainkban az üzleti szféra vállalatai a versenyképesség növelését tűzték ki elsődleges célul. Ezen cél elérése érdekében a folyamatos üzletmenet biztosítása, továbbá az adatok biztonságának és védelmének fejlesztése mellett csökkenteni kell a kapcsolódó szolgáltatás-támogatás költségeket. Ahhoz, hogy ez a két egymásnak látszólag ellentmondó elvárás (azaz a költségek csökkentése mellett a folyamatos és biztonságos üzletmenet fenntarthatóság) teljesíthető legyen fontos, hogy az adott vállalat üzemeltetése megfelelő felügyeleti rendszerrel és szakmai háttérrel legyen támogatva, hiszen ez a proaktív beavatkozások elengedhetetlen eleme.

Outsource szolgáltatások

A versenyszféra vállalatai számára alapvető fontosságú az üzleti rendszereik biztonságos és költséghatékony üzemeltetése. Megoldás lehet – a hazai és nemzetközi gyakorlatban is bevált – informatikai kiszervezés (IT Outsourcing) alkalmazása. Ennek során az ügyfél előre definiált költségek mellett, magas színvonalú és mérhető szolgáltatást vásárol. A Synergon Rendszerintegrátor (SRI) Outsource üzletága a mára már szabványnak minősülő ITIL iparági standard alapján végzi feladatait és nyújt kimagasló szolgáltatást ügyfelei részére.

Support, támogatás

A támogatási szolgáltatások az IT rendszerek üzemeltetőinek munkáját segítik, illetve egészítik ki. Segítségükkel szavatolható a magasabb minőségű rendszerüzemeltetés biztosítása, amely az adott cég vagy szervezet üzleti igényeit maradéktalanul képes kielégíteni. A támogatások körébe tartozhatnak a rendelkezésre állás növelését szolgáló SLA alapon működő re- és proaktív tevékenységek, illetve- az ennél átfogóbb- a működést közép- és hosszútávon meghatározó auditok és tanácsadás.

Oldal tetejére

Megoldásainkról bővebb információt a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével és elküldésével kérhet.